Alla inlägg under november 2007

Av Pytte - 5 november 2007 15:58

Skulle sova en timme eller så för att ta igen min efter helgens bravader. Jag har nämligen varit i Göteborg på halloweenfest, det blev mycket lyckat! På söndagen tog vi en promenad till skansen och jag fick se, inte bara en, utan tre älgar. Som jag har längtat!


Hamnade sedan i Lund, där jag spenderade natten och kom hem vid ettiden idag, till en stökig lägenhet, och ett tomt kylskåp. Jag har en lång att-göra-lista, men istället kollar jag Bones, äter äpplemarmelad (den hårda godissorten) och sover. Nu måste jag verkligen rycka upp mig och be a good girl några timmar.

Av Pytte - 1 november 2007 22:52

Imorgon är det tentainlämning. Idag sitter Pytte och skriver sista delen. Varför är man alltid så dum? Varför kan man aldrig vara diciplinerad och dela upp pluggandet? Jag vet att jag pluggar bäst under press, men så här mycket? Nej Pytte, nu är du bara dum!


För övrigt slutar jag inte att förundras över vad jag hittar i min trappuppgång.  Idag stod där en flaska vinäger utan kork, en flaska matlagningsolja utan kork och ett skåp, med skåpdörren insvept i tyg.  

Ovido - Quiz & Flashcards