Alla inlägg den 24 september 2006

Av Pytte - 24 september 2006 18:44

Denna dag har varit lång! Louice är trött!Vaknade resonabelt tidigt, vid 9 ungefär och gick upp.Lullade runt och gjorde inte så mycket och bestämde mig för att ta en promenad. Gick ner till havet, jisses, det kändes som om man kommit utomlands, till Italien eller så. Det var varmt och skönt och överallt satt det unga förälskade par och mös. Kände mig lite ensam där jag gick.På eftermiddagen kom min lilla guldklimp hit och hjälpte mig med att spackla färdigt, iaf nästan färdigt. Så snart kan jag börja måla, skall köpa färg imorgon.Pratade lite med grannen tvärsöver som tyckte att jag skulle komma över på kaffe någon dag. Så pratade vi lite om vilka som bodde i lägenheterna runt, bara par. Är jag enda singeln left in this world? Diskuterade lite med kusinen om lägenheten, kom fram till att den är gjord för en människa som mig, man kan fan inte vara lång när man skall upp på sovloftet. Men däremot om man skall använda sig av badrumsskåpet som sitter 150 cm över golvet, väldigt lätt att kolla in sig själv när man bara mäter 147. Undras om de tänkte alls när de byggde det här?Well, nu skall jag försöka fördriva slutet på denna långa dag på något trevlig sätt. Film kanske?

Ovido - Quiz & Flashcards