Alla inlägg den 26 september 2006

Av Pytte - 26 september 2006 19:26

Efter en lång natt så blev det en rätt lång dag. Hade mentorsmöte och fick information om vart jag skulle vara på praktiken. Efter en massa missförstånd hamnade jag tillslut i rätt grupp och fick reda på att jag skall vara på Granvikens förskola. Låter fint. Ser verkligen fram emot att få komma igång!Gick en sväng på stan med en klasskompis och hade trevligt.Avslutade dagen med en trevlig fika. Nu, arbete arbete.

Av Pytte - 26 september 2006 10:25

Fy fasiken vilken natt. Gick och la mig med magont, kunde inte somna, låg och vred och vände på mig tills klockan två. Vaknade igen vid fyra av att någon skrek utanför och väggarna skakade, somnade om, vaknade igen vid klockan sex. Härlig natt. Slutar inte dagen bättre än den började kommer jag bli svidig!

Ovido - Quiz & Flashcards