Alla inlägg den 25 oktober 2007

Av Pytte - 25 oktober 2007 22:26

I dagens samhälle verkar alla vara stressade, alla pratar hela tiden om hur mycket de har att göra, det är nästan fult att inte vara stressad. Att vara stressad och ha kalendern fulltecknad är bevis för att man har ett så kallat liv.


Just nu har jag ett liv, ett rätt hektiskt liv. Jag har klivit upp halv sex varje morgon och knatat iväg till bussen vid sjutiden, sedan har jag haft praktik ( världens mest underbara klass) och efter det har det varit diverse möten och kurser. Detta har resulterat i att jag kommit hem runt tio på kvällarna, sedan försökt plugga eftersom jag har högvis av plugg och sedan somnat alldeles för sent. Detta har upprepats om och om igen. Dessutom har jag för första gången i mitt liv fått underkänt på en skoluppgift vilket såklart gör mig ännu mer stressad. 


Men....jag är fortfarande lycklig och tycker att livet är underbart! 

Ovido - Quiz & Flashcards