Alla inlägg den 26 oktober 2007

Av Pytte - 26 oktober 2007 14:42

Snart skall jag åka till Danmark. M är där och dömer badminton, jag skall hälsa på och tydligen även se på badminton, det har jag aldrig gjort förut, sett på badminton då. Skall hela vägen till Odense, där har jag aldrig varit, är lite nervös hur jag skall hitta och så, verkar invecklat och komplicerat med bussar och tåg om vartannat, men men det går nog bra. Jag får väl fråga någon vänlig dansk och hoppas att jag förstår rotvälskan, jag har ju trots allt haft rätt mycket träning i rotvälska.

Av Pytte - 26 oktober 2007 06:47

Idag är det en god morgon. Jag vaknade nästan utvilad, jag ser inte ut som ett spöke (vilket iof är synd eftersom det är utklädning i praktikskolan idag), jag hann städa och diska lite innan jag åt frukost och nu sitter jag med morgonkaffe och läser morgontidningar innan bussen går. Dessutom hann jag skriva en stor del av min hemtenta i går kväll, jätteskönt!


Idag är jag prinsessa. 

Ovido - Quiz & Flashcards