Alla inlägg den 2 april 2007

Av Pytte - 2 april 2007 18:49

Älska mer tycker jag att man skall göra.

Av Pytte - 2 april 2007 15:18

....skit, fakta, känslor, stress, pasta, koffein....Hemma från Orkanen igen, mycket bra föreläsning, mycket duktig föreläsare, som artikulerar väldigt väl.Blev väldigt glad när han inleder med att visa en bild på Hammarstenen, bildstenen på mitt jobb, som jag guidat så många gånger. Min favoritsten alla kategorier!Ibland blir man lycklig för väldigt små saker, ibland blir man deppig för ännu mindre saker.Nu vill jag bara sitta i soffan och sticka och dricka kaffe, och eftersom jag är jättevuxen och bestämmer själv så får jag göra det!

Av Pytte - 2 april 2007 10:36

...har blivit min nya hobby. Jag målar på någonting minst en gång per dag. Idag har jag redan fått mitt målarbehov tillfredställt, har målat lite på min skohylla. Den är nu vit och fin, än så länge. Kom på att vitt kanske inte är bästa färgen för skohyllor. Men det är fint iaf!Man borde alltid börja varje måndag med en kopp kaffe och måla på något, man mår så mycket bättre då!Jag börjar inte förrän 13.00 idag, lika slött som alltid. Skall fortsätta göra tidslinje. Jag har en teori om att jag kommer få koll på alla snubbar i historien mycket snabbare om jag kan stoppa in dem i en tidslinje och sätta upp den på väggen så jag ser det varje dag, då kommer jag för alltid ha koll på att Valdemar Atterdag dog 1375. Har även lust att stoppa in uttrycket "Kasta pärlor på svin" här, känns rätt idag.

Ovido - Quiz & Flashcards