Alla inlägg den 3 april 2007

Av Pytte - 3 april 2007 16:16

Skall snart iväg på kvällsföreläsning, ser icke fram emot detta. Men efteråt skall jag på kalas och äta tårta, det ser jag fram emot!

Av Pytte - 3 april 2007 10:30

Jag har ett sovloft, det är ett rätt stort sovloft, men det är inte speciellt högt i tak, plus att det är snedtak. Jag kan precis stå raklång längst in vid väggen. Jag lider även av lite lätt klaustrofobi, vilket gör att jag har haft rätt svårt att vänja mig vid att sova där uppe. Har haft många långa och obehagliga mardrömmar och har tom sovit nere på soffan en lång period. Men nu har jag börjat sova uppe i sängen igen och mardrömmarna har faktiskt slutat, nästan.I nättras drömde jag dock en jättegullig dröm om pandor. Jag, min far och min bror hittade en panda i min farmors trädgård. Den var jättestor först och jagade oss lite, men sen blev den en liten unge som hängde i ett par byxor på en tvättlina och vi kunde fotografera den. Jag blev jättearg på pappa som hela tiden stod ivägen för min kamera, han ville nämligen skicka in sina bilder till tidningen och saboterade därför mina. Jag undrar hur man skall tolka denna dröm...?

Ovido - Quiz & Flashcards