Alla inlägg den 6 november 2006

Av Pytte - 6 november 2006 12:59

Det har varit mycket på sistone. Har haft P och M på besök. Mina två underbara pojkar. Har haft jättetrevligt, med god mat, promenader, film och fest. Var på en hysterisk haloweenfest i lördags. Helt klart den bästa halloweenfest jag varit på. Fina dekorationer, god mat(fast läskig, grön getostpaj med fladdermus på bla), majoriteten var dessutom mycket fantasifullt utklädd. Bland festdeltagarna kunde man se vampyrer, djävlar, änglar och diverse monster, men det fanns också nunnor och drag queens på plats. En härlig blandning av människor helt enkelt!Vi lyckades dock missa sista bussen från Höllviken till Malmö och fick ta taxi hem. Men det var det värt!Söndagen blev slapp, kollade film, Rumor has it, gjorde inte speciellt stort intryck eftersom jag inte kommer ihåg vad den handlade om. Åt pannkakor och promenerade i regnet.Pojkarna åkte vid halv sju så jag hade hela kvällen för mig själv. Spenderade den pratandes i telefon. Först med M som ringde för att bjuda ut mig på middag, jag tackade ja.Sen kusin och moster där vi avhandlade diverse världsproblem som skänkelvikningar och akvarium.Idag är det plugg som styr dagen, har också skrivit ihop en tipspromenad till mina teoribarn. Tänkte att de skulle få göra nåt kul. Har banne mig lyckats rätt bra med att sluta snusa.Har fått ta en substitutsnus lite då och då, men inte speciellt ofta ändå. Är stolt över mig själv!Tidelipom

Ovido - Quiz & Flashcards