Alla inlägg den 19 november 2006

Av Pytte - 19 november 2006 18:48

Fick för övrigt tokabstinens idag...men jag vann! Jag gav inte in för begäret. Vann dessutom en påse Twist, utan att ens varit medveten om att jag tävlade :PMen nu vill jag verkligen ha!!

Av Pytte - 19 november 2006 18:11

Har varit en konstig vecka och tröttsam vecka.Har jobbat rätt mycket och det har varit en del i skolan.I fredags jobbade jag hela dagen och var helt slut när jag kom hem på kvällen, somnade dock inte förrän vid fyratiden på morgonen, men det var bara trevligt. Lördagen spenderades i soffan, orkade inte lyfta ett finger på hela dagen.Idag gick jag upp tidigt för att åka till stallet, satt i domartornet på en hopptävling hela dagen. Skrev protokoll och tog tid, hade jättekul!Nu skall jag ta nya krafter för en ny fullbokad vecka, woohoo.

Ovido - Quiz & Flashcards