Alla inlägg den 9 november 2006

Av Pytte - 9 november 2006 18:20

Torsdag är en intetsägande dag, det händer sällan något spännande på torsdagar. Men denna torsdag har varit rätt händelserik för att vara torsdag.Hade en lugn förmiddag, frukost och kaffe i soffan framför Ugly Betty. Sen hämtade jag pappa vid halv ett.Vi gick en sväng på stan, åt lunch på Pizza Hut, något jag inte direkt rekommenderar. Mycket otrevlig personal. Tre stycken servitriser stog och glodde medans jag satt och väntade på min mat, tillslut gick jag och hämtade den i köket själv. Sen blev det en lång promenad runt i stan och fika med moster på Nova, godaste kaffet i malmö!I förmiddags när jag kom ut från min lägenhet stog tre stycken ungdomar och hängde precis utanför. De verkade gå runt och kolla läget bland lägenheterna, var livrädd för att de skulle försöka bryta sig in medans jag var borta. Som tur var fanns lägenheten kvar när jag kom tillbaka.Middagen igår var jättetrevlig förövrigt, ser fram emot nästa vecka. =)Peace, love and understanding!

Ovido - Quiz & Flashcards