Alla inlägg under november 2006

Av Pytte - 1 november 2006 15:23

Det var ett tag sedan sist. Har haft besök av Maja sen i fredags, har haft jättetrevligt!Fredagskvällen spenderades innomhus, med te och filtar. Satt och pratade en massa. Sen fick Louice gå och lägga sig tidigt för på lördagen bar det av till Ullared, tiiidigt!Blev hämtad halv sex och körde sedan upp till Halland och Ullared, där uppe var det riktigt kallt, runt 2 grader. Vi köade i 20 minuter innan vi kom in, och sedan trängdes vi med en massa andra dårar med kundvagnar och inget vett i skallen alls. Louice fick i alla fall tag på en ny ridhjälm och ett par fina helskodda ridbyxor.På kvällen gick vi på irländsk pub tillsammans med Malle. Louice träffade en pojke...om man nu kan kalla honom pojke...han frågade snällt om han fick bjuda mig på kaffe någon dag, det fick han. Söndagen började i stallet, red Grapy som var på dåligt humör och försökte bita mig lite. Sen försökte hon bocka av mig, men tillslut fick jag ordning på henne och det gick riktigt bra! TP och middag på kvällen med kusinen och Linda. Måndag: Möte med klassen, Maja var med. Sen en sväng till södervärn och en sväng på stan. Tisdag: Köpenhamn, kallt och blåsigt. Men vi åt mat på en riktigt bra restaurang. RizRaz, vegetarisk buffé med himelskt god lasagne! Idag: Vaknade av att huset höll på att blåsa bort. Lät som om någon försökte ta sig in genom dörren och snön flög runt utanför fönstret. Det är kallt! Vintern är här!Har börjat trappa ner ordentligt med snusandet. Går relativt bra faktiskt. Planen är att vara helt snusfri till jul. Det skall banne mig fungera!

Ovido - Quiz & Flashcards