Alla inlägg den 23 mars 2007

Av Pytte - 23 mars 2007 18:02

Varför är jag så dum att jag alltid går och handlar fredageftermiddag, jag VET ju att det kommer vara fullt av barnfamiljer och par i hela affären som skall köpa kycklingfileér, cola och lördagsgodis. Ändå gör jag samma sak varje vecka. Dessutom var min smak i Ben & Jerrys slut :(

Av Pytte - 23 mars 2007 16:01

Saker man får i ansiktet en helt vanlig dag när man lever sitt liv 147 cm över jordytan:ArmbågarHänder (som håller i diverse prylar så som cigaretter och nyckelknippor)Svettiga armhålorRyggsäckarKäpparLivet är inte lätt här nere ;)

Av Pytte - 23 mars 2007 13:53

I alla fall om man får tro posten.Jag får flera gånger i månaden andra personers post. I min lägenhet så bor förutom jag, en Per, en Tobias och en Erik. Med tanke på att min lägenhet är mycket liten så är det konstigt att jag aldrig sprungit på dessa personer. Har dock en stark misstanke att det är de som stökar ner mitt hem med jämna mellanrum....

Ovido - Quiz & Flashcards