Alla inlägg den 28 mars 2007

Av Pytte - 28 mars 2007 18:29

Nu är det färdigt och inskickat. Äntligen!!Nu är jag uppe i varv och vet inte riktigt var jag skall ta vägen. Tar ut min överskottsenergi på min stol just nu.Ikväll blir det väl fotboll antar jag och sova tidigt.

Av Pytte - 28 mars 2007 14:37

Om man någon gång skulle känna lusten att ta död på sitt goda humör skall man bege sig till Orkanen och försöka skriva ut ett dokument. Detta verkar vara mission impossible. (näst intill i alla fall)Det tar alltid minst tre försök och 30 minuter att överhuvudtaget få ut någonting ur maskinerna. Idag gick det inte alls. Fick småpanik och tog hjälp av datorsupporten som meddelade att jag fick vänta i några timmar så kanske det löste sig, de har nämligen problem med köerna idag.Jag måste dock ha sett smått panikslagen ut för snälla datorkillen tillade att man kunde gå till en annan datorsal som hjälpte panikslagna studenter som hade inlämning idag. Fick ut mina jäkla papper efter mycket om och men!Nu är jag tillbaka i säkerheten i min egen lilla skolåda igen.

Av Pytte - 28 mars 2007 11:38

Shit shit shit, som en av mina vänner brukar utrycka det.Somnade vid halvtvå tiden igår, fick en liten ahaupplevelse vid halv ett någonstans så nu tror jag att det kommer flyta på lite bättre. Docm är det inlämning om 12 timmar så nu får jag pinna på lite.

Ovido - Quiz & Flashcards