Alla inlägg den 29 mars 2007

Av Pytte - 29 mars 2007 18:50

Måste ju visa stolen jag målat om, är lite stolt över mig själv så här kommer en före och efterbild.

Av Pytte - 29 mars 2007 18:05

Det blev en lång promenad, ända till Limhamn idag. Vi promenderade i ca 4 timmar vilket resulterade i rätt trötta fossingar. Men trevligt var det, nästan hela tiden.Mitt promenadsällskap och jag blev lite överaskade av en naken herre som stolt poserade på stranden.Vilket fall som så åt vi god italiensk glass och pratade om allt och ingenting. En riktigt härlig dag!!

Av Pytte - 29 mars 2007 13:23

Igår var en bra dag. Uppsatsen blev färdig och inskickad, en av mina två stolar blev också färdig, och sjalen är nästan färdig. Kollade fotbollen med R igår, blev iof mer snack än fotboll, men det var trevligt, det var ju ett tag sedan vi träffades.Nu skall jag njuta av min ledighet (en dag ledigt) och ta en långpromenad med L, som jag inte heller träffat på jättelänge.

Ovido - Quiz & Flashcards