Alla inlägg den 4 oktober 2006

Av Pytte - 4 oktober 2006 19:39

Praktik idag. Min handledare kom inte idag heller, och inte imorgon. Får träffa henne på fredag, är ju lite dumt, men det går jättebra på praktiken. Trivs väldigt bra. Glömmer bort att jag inte jobbar där och bara kommer vara där tills på fredag, det är lite tråkigt. Skall bli kul att komma tillbaka sen igen.Har spenderat dagen med trolldeg, bollar och sandlåda. Har lekt och gosat med ungar. Har även fått en docka uppkallad efter mig. Ett litet sött charmtroll till pojke döpte dockan till Louice, hur sött som helst!Personalen sa att de glömde bort att jag inte var personal utan student, de tyckte jag var väldigt duktig, det är jättekul! Men nu är jag rätt trött, man rör på sig väldigt mycket under en dag, är vrålhungrig när det väl är lunch eller mellanmål. Skall ändå bli skönt när det är helg så jag kan slappa lite. Ha sovmorgon!

Av Pytte - 4 oktober 2006 06:55

Tiidig morgon! Det är kallt och Pytte är trött. Skall släpa mig ut och försöka fånga bussen snart. Skall bli spännande och se vad som händer idag. Kan i alla fall åka direkt hem efter praktiken. Vågar inte gå i närheten av sängen på mornarna, risken är stor att jag lägger mig ner igen och inte kommer därifrån.

Ovido - Quiz & Flashcards