Alla inlägg den 24 oktober 2006

Av Pytte - 24 oktober 2006 22:48

Idag har det varit mycket! Först möte med klassen, blev rätt långt, vi diskuterade närmiljöprojektet, ingen har riktigt koll känns det som. Vi åt hembakad tigerkaka och drack kaffe, så trevligt hade vi! Sen gick jag och Linda till biblioteket och försökte hitta böcker om sofielund, lättare sagt än gjort. Efter det bar det av hemmåt, försökte läsa lite Peter Hoeg och sedan fick jag slänga i mig mat för att sedan åka till stallet. Konsekvensen av att slänga i sig mat i en väldigt tom mag är att man får ont! Hade ont i magen och var gnällig hela kvällen. Teorin gick sådär, gruppen har gått från att vara väldigt snackig och högljudd till tysta barn som räcker upp handen, väldigt bra tycker jag. Idag var de dock lite virriga och spralliga så jag lät dem gå och pyssla med hästarna lite tidigare.Sen hem i spöregnet, busschaffören körde med dörren öppen hela vägen, det var kallt! Skrev protokoll och lite annat när jag kom hem och nu skall det skrivas läsjournal. Sen SOVA!Goodnight, sleep tight, don't let the bed bugs bite!

Ovido - Quiz & Flashcards