Alla inlägg den 18 oktober 2006

Av Pytte - 18 oktober 2006 19:13

Dagens bästa: De funna korten och glasögonbågar!Dagens sämsta: Korkade kärringar som blockerar hela cykelvägen! Plus att det är läskigt att cykla hem i mörkret!Alla män blir potentiella våldtäktsmän.

Av Pytte - 18 oktober 2006 13:26

Idag dök mitt etui med diverse viktiga kort i upp igen.De försvann i förra veckan och jag har letat ihjäl mig efter dem. High and low. I nättras drömde jag att jag hittade dem och blev så lättad, sen vaknade jag och insåg att det bara var en dröm. Sen när jag skulle klä på mig så känner jag något som landar på mina fötter, och där ligger det! Vete fasiken vart ifrån det ramlade, men ni är det funnet!Med posten kom också två nya kort att ta hand om. Bland annat ett studentkort, mycket bra!Var på Sofielundsskolan idag och skulle intervjua rektorn och fota lite. Kallt var det, men enligt tillförlitliga källor var rektonr mycket snäll och bra.Fortsatte till Specsavers för en synundersökning och sedan för att välja ut två par bågar, vilket var lättare sagt än gjort. Jag velade och velade och velade lite till. Till slut kom jag fram till fyra par att ta med hem, så nu skall jag åka på en liten tur i malmö för att få smakråd av olika människor. Wish me luck!

Ovido - Quiz & Flashcards