Alla inlägg den 23 oktober 2006

Av Pytte - 23 oktober 2006 20:59

Idag var Pytte rätt duktigt. Hon gick upp i bra tid, diskade, dammsög och skruvade ihop hurtsen till alla mina papper. Planerade också teorilektion.Sen gick jag till Linda och vi bakade tigerkaka, det är svårt att baka tigerkaka i gasugn, den blev lite si sådär. Men kul hade vi! Men vi måste träna lite.Stallet och teorilektion blev det sen, gick mycket bra, bara de att de faktiskt kommer till teorin är lyckat. Tydligen har det varit problem med det innan. Blev också tillfrågad om jag ville sitta med och föra protokoll under en tävling, blir nog kul tror jag!Imorgon, möte med klassen, bränd tigerkaka och bilioteket.Bäst idag: Baka med LindaSämst: Varför kommer min morgontidning först vid ettiden? Och varför kommer lördag och söndagstidningen först på måndag?

Ovido - Quiz & Flashcards