Alla inlägg den 10 oktober 2006

Av Pytte - 10 oktober 2006 20:13

Dagens tips nr 1 (från busschafför på pendeln till svedala): Istället för att skjuta djur borde vi skjuta oss själva, det är det bästa vi kan göra för jorden! (Sagt med "jag sitter minsann inne med alla lösningar på världsproblemen" röst.)Dagens tips nr 2 (sagt av min mor och Hanna Graaf): Man måste kyssa många grodor innan man hittar en prins.

Av Pytte - 10 oktober 2006 15:48

Pytte börjar bli förkyld, Pytte är arg!Men som en vän sade till mig, bara att bita ihop och ta sig igenom det.Skön dag idag, lunch på stan med L och sedan lite shopping och biblioteket. Försökte låna böcker, inte en enda av de jag ville ha fanns inne. Hoppas att de kommer snart! Pratade med M i morse. Han är en så fin människa och så öppen med sina känslor. Jag önskar att jag var lite mer så, jag vill gärna kunna berätta för människor när jag tycker om dem. Men av rädsla för att bli sårad håller jag tyst. Får öva lite på att säga, Jag tycker om dig!Dagens önskelista:En fin pojke att gosa med.En bokhyllaEn bukett med gerberor (gärna från ovannämnda fina pojke)Dagens plus:Trevligt umgängeTrevlig lunchFin ljuslyktaNu är det stallet. Sen skall jag hem igen och gosa i soffan. Själv, om det inte ligger någon fin pojke i den när jag kommer hem.

Ovido - Quiz & Flashcards