Alla inlägg den 2 september 2007

Av Pytte - 2 september 2007 16:59

Vad har Pytte gjort i helgen? Inte mycket. Pysslat runt i lägenheten, jagat cykel, stickat benvärmare och sett film....massor av film. 4 stycken till och med.


På föreläsningen i fredags pratade föreläsaren så mycket om 300 att jag var tvungen att se den, blev ju väldigt nyfiken, plus att jag fått för mig att den skall vara himla snyggt gjord, vilket den också var, riktigt bra gjord. Lagom lång, mycket snygg och riktigt bra!

Såg också en riktigt bottenfilm, jag visste redan innan att Epic Movie skulle vara en riktig kalkon, men ändå såg jag den. Två timmar fullkomligt slöseri med tid. Dåliga skämt, dåliga skådespelare och...ja dåligt!

Apocalypto och Music and Lyrics hanns också med. Apocalyto är blodig och förutsägbar, Music and Lyrics är gullig...och förutsägbar.



Av Pytte - 2 september 2007 10:06

....min perfekta matchning?

I alla fall enligt detta test . Jag tror min far och mor inte hade gillat den matchningen. Hihi. Inte jag heller för övrigt.

Ovido - Quiz & Flashcards