Alla inlägg den 29 september 2007

Av Pytte - 29 september 2007 23:13

Jag har precis skrivit färdigt 75% av en uppgift som skall lämnas in på tisdag. Måste tillägga att jag inte har förstått någonting av denna uppgift som till en början verkade riktigt simpel. Ju mer jag läste av böckerna, desto krångligare blev den dock.  Tycker inte att någon av böckerna har någonting alls med själva uppgiften att göra. Dessutom är uppgiften skriven på ett väldigt krånligt sätt. Jag tror inte att jag och min lärare tänker lika överhuvudtaget.



Av Pytte - 29 september 2007 13:31

Det blev en ny tatuering! I nacken. Jag hade glömt bort att det inte gjorde så ont, så jag var jättenervös innan, men det gick prima. Kändes knappt, vilket förvånade mig. Lyckades också bli filmad av Sydsvenskans webbtv, trevligt trevligt.

Självklart bar jag röd tröja! 

Ovido - Quiz & Flashcards