Alla inlägg den 30 september 2007

Av Pytte - 30 september 2007 11:53

Idag hittade jag en pirathatt i trapphuset, jag undrar vad det betyder?

Av Pytte - 30 september 2007 09:02

I morse vaknade jag kallsvettig och med bultande hjärta. Jag hade haft en av mina inte alltför ovanligt mardrömmar. Vanligtvis brukar jag drömma samma dröm om och om igen. Standard är att en lång, smal man, med höknäsa och stripigt hår, höghatt och långa kloliknande fingrar, är påväg upp till mig och skall säkerligen mörda mig.


Den här gången handlade drömmen om något helt annat, min dator hade blivit stulen. Jag var helt förstörd och grät och svor. I drömmen var jag på kollo tillsammans med Lilla Q, hennes dator blev också stulen, hon var också arg och grät. Jag anklagade en av mina gamla gymnasiekamrater för stölden, eftersom han var kär i en kompis storasyster. Allt detta låter väldigt ologiskt nu så här i efterhand. Vilket fall som så var det en oerhörd lättnad när jag vaknade, att inse att datorn stog på sin plats.


Jag undrar om detta är en varning att jag bör sluta använda min dator så mycket?

Ovido - Quiz & Flashcards