Alla inlägg under mars 2007

Av Pytte - 12 mars 2007 19:14

Efter en mycket lång dvala vaknar Pytte åter till liv. Sitter med böcker upp till öronen och skrivkramp i fingrarna. Försöker plita ihop en biografi om min farmor, inte det enklaste upptäckte jag. Åkte hem till ön enbart för att intervjua och skriva biografin, nu sitter jag här dagen innan inlämning och har fortfarande 6 sidor kvar att skriva, inte optimalt. Istället för att skriva har jag gjort en mängd andra saker, så som:- Promenerat (svårt att motstå i vårsolen)- Ätit massor med god mat (gått upp 2 kg eller så)- Sytt pennskrin, kortficka, nyckelhållare, kjol och linne.- Börjat sticka på benvärmare.- Umgåtts med mor, far och farmor.- Sovit för länge på mornarna.Men jag mår underbart bra, förutom paniken över arbetet då förstås.Imorgon är det skriva som gäller hela långa dagen, och möte på kvällen med museet, kul kul!

Ovido - Quiz & Flashcards